torstai 25. elokuuta 2011

DANCE LIKE IT¨S THE LAST NIGHT OF YOUR LIFE

HOLAA
taa mun paivitys rytmi taitaa olla vahan epatasanen ? No niin ei se mitaan :D
tassa viela pari kuvaa viikonlopusta :) 

naa tais olla mun ja riinan saalittavat yritykset ottaa kuva meista kahesta :D ensimmainen epaonnistui aika pahasti, oli ihan mahotontan ilman etta kaikki ryntas kuvaan!

Tiistai oli hyva paiva. Mul oli ranskaa muiden kurssien kanssa ja nauroin ekaa kertaa ihan sikana ku tulin luokkaan ja mun kaveril oli vaaleenpunan penaali mis oli poneja ja sydammia. Kaveri siis on sellanen parrakas rastapaaa ja oli ihan et anni eiks mul saa olla pinkkii penaalii mika tas on vikana ? :D no tollanen pikku juttu valiin :D ranska abi luokalla on oikeesti vaikeeta !  naa kay lapi jotain bielogiaa ja perinnollisyytta ranskaksi ! ja APUA mulla tulee ensin mieleen espanja ja sitten vasta ranska. kai se on ihan hyva mut enkku tulee edelleen sujuvasti mut ranska... ei siis en muista mitaan en osaa puhua en en ollenkaan ! no opettelen nyt tan espanjan ja sit murehdin ranskan, ope lupas ettii mulle jotain leffoja ranskaks :) buenoo buenoo
Sittenhan mulla oli illalla ekaa kertaa sita koulun tanssia! se koreografia on hieno. MUT ALYTTOMAN VAIKEA :D apua.
sitten mentiin viela Riinan ja yhen kaverin kanssa kattomaan teatteriin englannin kielista naytelmaa nimeltaan GIMME A BREAK! se oli oikeesti hauska ja ne puhu huippu enkkuu lattareiks !
Sitten meninkin nukkumaan ku siesta jai valista ku oli niin paljon puuhaa ! :)

Keskiviikkona tuli vaan hassusti puhuttua ihan kamalasti ! olin esittaytymassa yhelle luokalle taas ja puhuin kaiken melkeen espanjaks! sika hassuu siis kaiken suomen saasta ja politiikasta ja yliopistoista :D ehka ma jo vahan osaan :) ja sitten illalla juttelin aidin ja siskojen kaa kaikesta ni tuli taas puhuttua ihan kamalasti :D siis kaikki suomi jutut tollasii turhii mut mist on mukava rupatella

Tanaan pidan lazy dayn, haluun tasta nuha/yskasta eroon! syotiin kakkua koulussa ku oli open synttarit :D hah! riehuttiin eika tehty mitaan. Ainiin talla argentiinassa poverpoint esitys tarkottaa sita et siel on pari kuvaa ja tilastoo ja taustalla soi ricky martin mass taysilla :D 
soi taalla ihan kokoajan mun veljen lemppari !


Huomenna menen Riinalle ja Lauantaina lahetaan ulos :) eipa tassa sen erikoisempia ! :) 

BESOS
PS . JOs loytyy jotain helppoja suomi resepti juttuja ni laittakaa ihmees mun meiliin ! haluun esitella suomi ruokaa mut en oo huippu kokki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti