maanantai 25. kesäkuuta 2012

mi despedida (:

 Joo elikka mun yllari laksiaiset :) kirjotin tan tekstin jo kerran ja taa blogger poisti kaiken kiitokset siille siis <3 joo eli taa tapahtu viimeviikon tiistaina ! seuraavana paivana oli Argentiina lipunpaiva, joten vapaata ! Taa juttuhan oli yllari, ja ma menin ihan normaalisiti kuuden aikaan taydalle ku mentiin syomaa yhessa! kyl ma huomasin etta se oli outo ja yhessa vaiheessa se lahti vaihtaa vaatteita sen huoneeseen ja oli siel varmaan 15 min...  mut se oli niin ilonen ni ei mua haitannu yhtaan :D sit illemmalla mun piti menna mun ystavien kanssa keskustaan ja Tayda sitten saatto mut sinne ! yhes vaihees se vinkas anni anna mulle hali ku ei me sit naha koko iltana ... olin vaa et hah okei mita... talla valilla juhlapaikkaan oli saapumassa porukkaa joten se yritti etten ma nakis.. no kaveltiin siit ohi ja tayda oli et mennaaks kattoo... ma ihan holmistyneen et joo okei... sit kaikki hyokkaski mun kimppuun ja aloin itkee :D ei kukaan oo tehny mulle mitaan tollasta fiestaa koskaan :D



sit mulle puettiin ihan hirveet vaatteet paalle :D anteeks kuvien laatu on ihan kamala mut en jaksanu teha tata hyvin, ku se poistu jo kerran :D



joo etta oli ihanaa :)

sitten aikasemmin samana paivana kavin mun kaverilla Lulla syomassa, ja otettiin kuvia... tassa vaiheessa olin viela onnellisen tietamaton kaikesta :D



Sitten kuvia 15. paivan promo fiestasta! vai olikse 16... muisti pettaa ...







menetin aaneni huutaessa tuolla huhu...

sitten 9.-10. paivan san franciscon reissulta , kaytiin Felixin laksareissa , se lahti takasin Saksaan !
mina ja rebe
vaihtarit ja Felix tuolla keskella ;)
`
JOO no ompa huoma laatua naa kuvat, kaiken loytaa paremmassa kunnossa Facebookista ;) besos !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti