torstai 8. syyskuuta 2011

HEEI 4000 ! ESTOY MUY FELIZ :)

HEHEE tasan 4000 kaviaa ! mukavaa kiitos rakkaat :)

NONIIN NYT ON NIIN HYVA FIILIS ETTEI MITAAN RAJAA :)
viime viikko oli suoraan sanoen perseesta, en lahteny ulos, oli totaallinen vitutus 2 paivaa , ties mitka myrkytykset huh huh...
MUT taa viikko on alkanu ihan mahdisti!
Sunnuntai iltana kavin Lanan ja Marenin kanssa leffassa ja oli kivaa ja parans mun viikon masennusta. Hassua miten tuli vaan tuttuja vastaan vaikken oo ees kauheen kauaa asunu taalla viela :)

Maanantaina normisti koulussa, ja menin illalla riinulin kanssa syomaan :) tehtiin sita meijan suomi esitelmaa joo.... eli heitettiin haroo lappaa sellasta mita tulee ku vasyttaa kamalasti XD

Tiistaina kaytiin taas Trinitariossa ( siela toisella koululla missa meijan pitaa pitaa se esitelma, joka on muuten ens viikol shit.) ja paatettiin muiden vaihtareiden kanssa alottaa tango ! vihdoinkin on pari ja kaikkee, tanssin yhen jenkki vaihtarin kanssa! AINIIN herrasmiehet ei oo viela kuollu sukupuuttoon : mun piti kavella yksin kotiin, ku sisko lahti siarastamaan aijemmin paivalla . Menin moikkaamaan eka yhta kaveriaa ja selitin sille et hoh ku pitaa yksin kavella ja ipodistakin loppu akku ni se oli vaan et ei anni et kavele yksin! olin va oo hah ? se makso mulle taxin kotiin ja tuli kyytiin vaik asuu toisella puolella kaupunkia :D olin vaa et no oho....

Tanaan koulussa ihan normaalia juoksin taas eri kurssien valia ja paivan saldo oli yks verbi tehtava ranskaa ( siis passe compose WOU) ! Sitten iltapaivalle mentiin koulujen valisiin lenttis turnaukseen, ei tyttojen kaa voitettu mitaan mut hei meil oli hauskaa :D sitten kaytiin Sofin kanssa lenkilla! Surullista mut oon oikeesti oikeesti lihonu taalla kavin vaa'alle enka aijo ees kertoo tanne monta kiloo on tullu.

HUOMENNA (huom huom huomenna on torstai) lahen juhlimaan ;) kaverin synttarit ja promo (abit) kokoontuu ! jea jea ei tassa muuta :)


BESOS AMIGOOS <3

ps. hyi tobias (koira) piereskelee tas mun vieres yak.

2 kommenttia:

  1. saat nauttia pikkukaupungissa asumisen iloista, kiva kun tuntee väkeä. Tangoa, ooh miten upeaa! Myös tuo herrasmies teki vaikutuksen, noin sen kuuluu toimia.
    Taina

    VastaaPoista
  2. jep :) joo teki muhunkin mut sen tuhos sit se ku mun sisko oli et ei ei se on naistenmies jas pelaa.. olin vaa okei :D

    VastaaPoista