tiistai 13. syyskuuta 2011

SUOMI EDUSTUSS !

HEI VAAN !

Hyva fiilist vain jatkuu ! :) Tostaina oli Kevinin synttarit ja piirsin kurssin lippua ja syotiin kakkua ( siis oikeesti kaikki mita tehtiin koulussa). Sitten saatin kuulla et meilla on meijan farandula (sellai karnevaali lattari juhla meijan koulusta ) SELLASEL ISOL STADIONILLA ja kaikki SEKOS ihan oikeesti SEKOS porukka melkee itki onnesta ! Se on niiku tarkein juhla ja ku ma oon taalla Promo (eli abi) ni taa on niiden vika kerta siela! Sit kaikki alko tanssii ja hyppii ja ma kaaduin ja kirjaimellisesti 80 ihmist hyppi mun paalla ja pelkasin IHAN tajuttomasti mun kylkiluiden puolesta ! HUH se oli kamalaa ja nousin ylos enka pystyny kavelee... olin ihan ei mun piti lahtee tanaa ulos :D sit siel tulikin joku seitteman avuliasta herraa kantamaan mut pois sielta :D oliko ees huvittavaa ? mika tuuri ? pelkasin et jotain meni rikki, mut sit olin ihan et hei hei ei nyt paatan etta mitaan EI ole mennyt rikki :D


KEVININ SYNTTARIT ! eks oo makee kynttila ?
tos on about puolet niist jotka hyppi mun paalla.
sitten linkutin kotiin mut paatin et lahen ulos ! oli tosi kivaa ihan huippu ilta :)

tultii kotiin sillee etta kerettiin nukkumaan vaan 1h :D ja sitten takasin kouluun :)
En yllari tehny taaskaa mitaan ja meijan luokassa oli ehk puolet ku kaikki jai nukkumaan :D
Ainii mun piti menna enkun tunnille mut menin mun kaverien luokkaa syomaa kakkuu XD tallasta taa mun koulun kaynti hei vaan :D Perjantai iltana mulla oli ihana keskustelu Sofian kanssa ( siis mexico sofian) ja alko vaan hymyilyttaa yksikseen :)
Hengasin viel kaverilla ja meni taas kauheen myohaan:D

Lauantaina herasin ja kaytiin Riinan kanssa Cafe argentiinossa kahvilla :) ja siin plazal oli taas joku tapahtunma ihanaa musaa ja kaikkee =) Sitten tehtiin meijan FINLANDIA esitelmaa !
Illalla lahin yhen Kanada vaihtarin kotiin ja sit sielta lahettiin 15 synttareille ! oli sika hauskaa vaikka en tuntenu ketaan tanssin vaan ihan tuntemattomien kanssa :D


Taalla 15synttarit on siis tosi iso juttu vahan niinkun telkkarissa sweet 16 ! :) oli huippua !

Ainiin taalla tapahtu kauhee auto onnettomuus vikonloppuna 2 meijan ikasta nuorta kuoli :( Mun kavereiden kavereita :( yyh hirveeta ! taa liikenne taalla on oikeesti aika hurjaa :(

Sunnuntaina kaytiin yhen tanskavaihtarin luona Riinan kanssa hoitelemassa tan paivasta esitelmaa !

Maanantaina oli tosi hauska paiva , friikkasin huolella ja tanssittiin kokopaiva farandulaa varten :) oli tosi hauska paiva ja mulla on ollu nyt varmaan yli viikon ihan sairaan hyva fiilis, sellanen etten kylla lahtis suomeen en kirveellakaan ! SITTEN MAANANTAINA PUHUIN EKAA KERTAA AIDIN KANSSA PUHELIMESSA ! se oli ihanaa vapisin vaa kyl ekan minuutin !! puhun kuulemma espanjan rytmilla suomea :D sika hassuu ei me olla riinan kaa huomattu ?
Loppu ilta menikin sitten siina etta riinankanssa raadettiin meidan finlandia esitelman parissa ( 20 diaa espanjanks 20 diaa enkuks ja SAIRAAN hieno juliste ) !

TANAAN oltiin trinitariossa ja esitettiin se 4 kertaa eka enkuks ja sitten 3 kertaa espanjaks... espanja tuli luontevammin ... oho... ja yleiso oli varmaa yhteensa 300-400 ihmista !
UUUII oli kivaa kuvat kertoo :




suomi edustusta ! musta ja keltanen raita poskessa koska ne on meijan koulun varit ja oltiin esittamassa toi siis meijan vihollis koulussa :D jhaha :D!

mulla on nyt ihan alyttoman hyva fiilis :) pelottaa ainoastaa se etta taalta pitaa joskus lahtea poiskin :( byhyy!

 noni oon kirjottanu tata varmaa ikuisuuden, kohta lahen tanssiin ! CHAUU



5 kommenttia:

  1. hyvä suomi, hyvä anni!

    t-ranja

    VastaaPoista
  2. Ihanan paljon tanssia sun päivissä <3 -ä-

    VastaaPoista
  3. NIIN ON TANAANKIN TANSSIN KOKO PAIVAN :) JA LAHEN 20 MIN PAAST TANSSI HARKKOIHIN JA HOMMASIN PARINKIN MUN CARNEVAALI TANSSIIN!!

    VastaaPoista
  4. ei viel kannata miettii suomee! ja vitsi! haluuun tonne kouluun mielummin :D kakkua luokissa...omnomom....ja oli kiva kuulla sun ääntä pitkäst aikaa <3 ja WOO SUOMI ja love u <3 t.Ansa

    VastaaPoista
  5. ikäväääääääää!!!!!!!!!!!!tsara

    VastaaPoista