maanantai 6. toukokuuta 2013

Ainiin!

Nyt kun kerran herättelin tän henkiin, niin laitan tähän pari tällästä video jotka mun kaveri isä 

Gabriel Hernández, kuvasi meijän "abi-matkalta" Barilochesta :) 

Eli Barilocheen lähtee Argentiinassa kaikki viimeisen luokan opiskelijat, ja se on ihan HUGE juttu siellä! Siitä voi lukea sitten enemmän muista posteist, matka tehään about marras-joulukuussa. Bariloche on siis aika etelässä( kattokaa kartasta, en jaksa ettii ja painttaa :D). En  tiedä että kuinka usein vaihtarit pääse tälle matkalle, mut jos on tilaisuus ni menkää! :)

ANYWAYS

http://vimeo.com/32026045  tää on sinä vuonna millon ite olin, ja muutenkin tossa näytetään koulua ja puhutaan espanjaa joten kattokaa ;) en kait kyllä näy siinä kauheesti :P ja tää : http://vimeo.com/33103516

tää oli se toinen promo mis olin : http://vimeo.com/52590120

(gracias Juan :) !!)
Ja noi on vielä paljon lisää laittakaa kommenteihin jos haluutte nähä 

Okei mul on iho ihan kananliha noi on niin ihanii videoita !!


BESOS !
Ainiii sori jos on typoi, tää koneen näppis on hirveen jäykkä!
Ja neuvo tuleville vaihtareille, älkää värjätkö vikan päivän hiuksii mustaks, not a good idea :D

2 kommenttia:

  1. Mä menisin barilocheen innosta hihkuen mun curson kaa mut ne matkustaa joku kuukaus mun lähdön jälkeen enkä pysty menee :(

    muistan joskus vuos sitte ku aina luin tätä blogia ja nyt ku oon ite tääl argentiinas ja löysin tän uudestaa nii on hassuu miten ymmärrän kaiken nii eri tavalla :)

    VastaaPoista
  2. @eve: Hauska kuulla et oot lueskellu tätä, toivottavasti on jotenkin auttanu lähtöön valmistautumisessa ! JA jooo uskon, se on ihan eri juttu ku on siel paikan päällä :) PIDÄ HUIPPU VUOSI :) !

    VastaaPoista